tisdag 15 september 2009

Inga hål

Min tandläkartid som jag hade för ca 2 veckor sen blev framflyttad. Jag var alltså dit idag. Inga hål men en början, haha jag visste det. Sitter iaf med äcklig banansalva i munnen nu.

Igår färgade jag håret på Frida. Tanken slog mig då att jag kankse också skulle göra det. Kom på att jag hade färg hemma som jag köpt på Gekås i Ullared förra sommaren. Tyvärr köpte jag svart färg så därför blev det aldrig av nån färgning. Haha svart!! varför köpte jag svart??

Men igår så började jag ändå funderar på om det kanske kunde bli fint ändå? Frida trodde det, medans mamma sa att hon direkt tänker på emos hahaha. Fy vad jag vart irriterad på henne. Hon som själv är svarthårig. Om jag nu skulle se förjävlig ut i det så går det ju alltid att färga om. Men det kommer ju slita nå så jävulskt på håret med alla blekningar. Hojja, hur ska jag göra. Ska jag färga idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar