söndag 18 oktober 2009

OJ!

Måste ha väldigt lite att göra. Men alltid kul att svara på lite knäppa frågor :D
ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? Det tänker jag inte säga. Oj! Nu lät det som att det kunde vara en mycket gammal en. Så grisig är jag inte. Nu släpper vi den frågan. Haha
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Den kan vara riktigt bra. Den kan vara riktigt hoofff.
När kramade du någon sist? I dag?
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? JA!
När kysste/hånglade du med någon sist? Haha oj! Verkligen länge sen. Skulle tippa på sist det var snö på backen. Ja inte nu den här snön som kommit nu, utan snön i våras. Kanske rekord va?
Ångrar du det? Hmm.. Jag tror inte det?!
Är du singel? JA!
När fick du senast en komplimang? I går
Har du hånglat med någon av samma kön? Har jag väl
HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? Nej!
Hånglat med någon riktigt ful? Haha nej! Jag är för kräsen.
Hånglat med mer än 50 pers? Nej!
Hånglat medmer än 2 pers på en kväll? Inte helt omöjligt. Men det måste vart länge sen i så fall.
Gjort något riktigt dumt? Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? Ja!
Varit nykter på nyårsafton? Ja!
Åkt ambulans? Nej!
Gjort något olagligt? Ja!
Blivit polisanmäld? Nej!
Fått din mamma att gråta? Nej!
Skämts över dinaföräldrar? Ja det gör väl alla nån gång.
Skämts över dig själv? Haha jo
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? Nej!
Varit kär? Ja!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Haha nej. Jag brukar få som jag vill. Haha
Är du ensam nu? Jo! förutom en trött bror som ligger och sover vid den här tiden.
Vill du gifta dig? Det vill jag säkert. Hittar man bara rätt så.
Vill du ha barn? Ja! 2 räcker lagom. Sen vet man ju inte hur man känner senare.
SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Minns ej.
Fick dig att gråta? Minns ej.
Du delade en drink med? Jag och Frida delade på en öl igår.
Du gick på bio med? Lisa, Frida, Lina och Fridas mamma Lena.
Skällde på dig? Säkert mamma.
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? Nej!
Kramat någon? Ja!
Pussat någon? Nej!
Köpt någonting? Ja!
Sjungit? Ja!
Saknat någon? Ja!
Jaha nu var det slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar