tisdag 16 februari 2010

Oglad

Är inte på bra humör. Tappade min telefon ute i snön, har huvudvärk och det har börjat kittlas igen. Det börjar i halsen och ner till magen sen ut i öronen och på handflatorna. Har som kommit och gått i några dagar. Håller på att bli tokig (har inte löss eller loppor). Nånå det borde avta snart.

Just nu känner jag bara för att kolla en film, en film så tårarna rinner. Det var ett tag sen och det är ganska skönt om inte annat. Så nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och slå på PS.I love you. Den är väldigt bra, skön musik i den. Plus att den utspelar sig lite på Irland. Jag vill åka till Irland, allt som har med Irland att göra verkar helmysigt. Tänk bara att få gå på en riktig Irländsk pub och ta en öl. Ne, dit måste jag. Vilka vyer också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar