måndag 26 april 2010

För idag kommer Frida

Idag kommer hon hem till Kiruna, eller kan man säga hem? Hon bor ju inte här längre. Hoppas man blir bjuden på en kopp te när hon anländer, fast klockan är mycket då och hon suttit på bussen hela dagen. Mig kan man ju bara inte dissa :)
Hittade lite gamla bilder
Jag och Lisa är fångad i en stormvind

På Gothiacup 06, på väg till discot haha. Bara en massa turkar som drog åt sig tjejer och hånglade upp dom mot väggen. Hade stått i kö i 2 timmar och 10 min vart vi där inne, värt.

Inne på ica.


Fulla och glada i slutet på sommaren 07


Jag och Frida på Kirunafesitvalen 07

Ja, man var något tankad på mösspåtagningen, Kul som satan


Tog dessa studentbilder från Frida som fångar allt på bild

Mina sessor


Elmina Frida och Jag hos Sunna på fest under mösspåtagningen. Hyffsat sliten vid den tiden. Skulle tippa på att det är vid 17 tiden.


Fridas Bror med vänner samt vi, en svinkall höstkväll 07

1 kommentar:

  1. Ja det är som vi sa tidigare idag, vi var inte bäst i skolan, men kul har vi då fanimej haft!

    SvaraRadera