fredag 14 maj 2010

Sandra 20 år

Gick till Sandra tidigare idag för att gratta henne och bli bjuden på fika, det smakade gott! Helt plötsligt plingar det på dörren och det börjas sjunga ute i trappuppgången. Tycker mig höra nå väldigt bekanta röster och går ut för att kolla och vilka är där om inte Lisa och Frida. Haha, överraskad man vart. Så glad jag är att se mina tjejor hemma i stan, igen och samtidigt. Detta gjorde verkligen min dag.
Hade först inte tänkt att göra ett jota idag. Men man måste ju nästan ut och fira detta, man måste ju passa på när vi är hela skaran igen. Att man ska behöva växa upp, bli vuxen och splittras över hela Sverige..
Gammal bild på mina töser från söder nu mera

2 kommentarer:

  1. men fast vi är splittrade i olika delar av landet så förändras ingenting.. ett bevis på äkta vänskap :)

    fan jossan, ikväll kör vi, eller hur?! ;)

    SvaraRadera
  2. johanna5/14/2010

    Så sant så :) Och ja, ikväll ska vi ha hur kul som helst!:)

    SvaraRadera