fredag 25 december 2009

Sälktfoto

Igår var det ju julafton. Hela släkten från pappas sida var samlad här hemma hos farmor och farfar. Vi hade det mycket roligt med äckligt god mat. Fina små julklappar fick jag också :)

Eftersom att det inte finns någon bild på hela släkten samlad så tänkte vi ta en igår. Det blev ingen. Det var alltid några som inte fastnade på bilden. Vi hade på självutlösaren, Farfar sätter på den och springer till soffan. På vägen drar han nästan ner stativet och halva han kommer med på bilden. Min pappa och farbror är som barn när dom är tillsammans. Såklart tramsar dom sig. Så det vart ingen bild. Kanske att vi ger oss på ett nytt försök idag.

Ja vi har det då iaf jättroligt, Fy vad man skrattar. Om folk tycker min pappa är lite smårolig hemma, utan sin bror. Då hade ni kissat på er för länge sen hära. HAHAHHAhah

Idag är alla mina vänner och Ovänner (det övriga folket) ute på sväng. Jag önskar så innerligt att jag var hemma nu. Hade så gärna velat följa med. Jag vet att ni kommer ha så roligt och utan mig också. Det är det som tar så hårt. Nånå jag önskar er en god och förjävla skön kväll. Imorgon kommer iaf jag vara på topp och komma hem med tusentals shoppingpåsar :)

1 kommentar:

  1. hahahaha sre riktigt framför mig när faffan drar ner stativet. Och jag skulle vilja uppleva din pappa där!! :D

    SvaraRadera