onsdag 30 december 2009

sovmorgon

Idag tog jag en sovmorgon till 12. Sanne ringer och behöver prata, så därför blev det frukost hos henne. Lånade filmen "I en annan del av Köping" som jag sitter och tittar på just nu. Haha så go !

Hemma hos Sanne kom vi och prata om då jag tappade mitt halsband i slutet av sommar. Jag hade druckit lite för mycket alkohol och på vägen hem från krogen märkar jag att mitt halsband inte sitter kvar runt halsen. jag börjar leta förtvivlat och går tillbaka samma väg. Tillslut ringer jag Sanne nere i Götet och säger att jag tappat det. Hon tappade sin ring på studenten , så jag frågar henne vart hon letade efter sitt halsband när hon tappade det. HAhahahahah så fult., helt borta och mycket full. Haha jaa hon fick då sig ett gott skratt den natten och det fick vi idag också.

2 kommentarer:

  1. "SANNE!! Jag har tappat mitt halsband, vars ska jag leta?!?! var letade du när du tappade din ring?!
    Ja johanna, antagligen där jag hade tappat den hahaha"

    SvaraRadera
  2. Näh det är en ren ;) det ser väl alla!

    SvaraRadera