tisdag 19 januari 2010

Mörkt ute..

.. Ja det var det iaf när jag vaknade. Brukar inte vara det nu för tiden när man stiger upp. 08 tog jag mig upp för att åka iväg med Frida till jobbet där hon skulle bjuda lite på fika innan hon lämnar Kiruna. Passade på att fråga om det behövdes nå personal. Jajjamen så på måndag ska jag dit och tydligen några måndagar framåt. Hoppas det blir några fler dagar i veckan :) Då får man pengar i Februari också, YES!! Kom på att jag vart på restaurangen på flygplatsen också, så där kommer lite pengar också. Det mesta åker in på sparkontot för en otroligt kul utlandsresa med mina roliga vänner i juli .

Tränat nu på morgonen också. Så mycket skönare på morgonen, man kommer verkligen igång. Så nu duschen sen en pling till Elmina. Vi skulle väl gå och kolla gymmet och solariet i hennes hus. Känner att jag hade behövt få lite färg på mig, har inte solat sen student så nu är det dags igen. Mycket billigare dära, jag är snåål :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar