lördag 16 januari 2010

En känslosam Johanna

Uppdateringen har varit kass, jag vet. Har som inte haft något på hjärtat. Har jag väl inte nu heller. Sitter iaf ute i Puoltsa i Sannes stuga, Elmina är också här.

Min Frida flyttar också nästa vecka. Är glad för hennes skull, men mindre för min. Jag vet, jag är egoistisk men det får man vara. Så imorgon blir det att hitta på något roligt med henne. Hoppas hon inte glömmer mig nu när hon flyttar enda till Skellefteå. För i såfall kommer jag aldrig släppa iväg henne. Så himla mycket har jag henne kär. Hon finns så häääääääääär djupt i mig. Ne hojja nu blev jag nästan för känslosam, inte min stil. Fast man måste väl visa vad man känner :)

Nånå nu ska vi slå oss ner i soffan. Jag kommer somna.

Pusss

1 kommentar:

  1. Aww men JOhanna då. Vad du är fin :) Finns bara en som du i mitt liv och jag skulle aldrig få för mig att glömma bort dig, det vet du! Och du får ju komma oh hälsa på mig! ;)

    SvaraRadera